Livet är perfekt!!

Gud vilken show nioarna bjöd på - både igår och idag. Tornados Salonger gick riktigt, riktigt bra och jag är så himla stolt över alla som medverkade. Det var så himla tråkigt att föreställningarna inte blev fler, för jag älskade verkligen att vara där - på scen och bakom. Stämmningen fyllde mig med glädje. Det kommer blider och videor från kvällen senare.

Sista kören i skolan idag. Usch vad tråkigt! Mitt låtförslag till låten som alla nior ska sjunga på skolavslutningen blir det som vi ska sjunga. You'll Be In My Heart kommer att vara en perfekt låt tror jag - för vi är grymma!

Efter skolan åkte jag in till Hälla med mamma. Där hittade jag äntligen min avslutnings middags klänning som jag blev så glad över. Det kommer bild på den sen. Handlade sedan med mamma, en full kundvagn blev det.

När jag satt i bilen hem började min ringsignal Breakeven att spelas. På displayen stod det "Max<333". Möttes av en glad röst som medelade mig om en nyhet som fick mig till tårar. Jag har nog aldrig känt den glada känslan någon gång. Det var nog mer än chock, det kom så plötsligt - jag visste inte vad jag skulle säga. När jag väl lagt på luren var det svårt att berätta för mamma. Glädjen fick mig att hacka mig genom den glada nyheten! Mamma fick glädjetårar också - inte för nyheten, utan mest för min skull. Herregud vad lycklig jag är. Ni kanske får veta snart. Inte idag. Men snart...

Slutar runt lunch imorgon. Sedan blir det träning på låten med Max till talangtävlingen på lördag. Sover nog där också så vi har hela fredagen på oss att träna också, eller i alla fall enda tills jag ska till mormor och fira henne under dagen.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0