Lyssnar på ljud från ny tv.

Jag kom hem från sista lördagsträningen nyss under några veckor. Känns inte så bra för jag tror inte jag orkar hålla igång under sommarlovet. För det är ju då tiden går åt till sol, bad och vänner - om nu Sverige får sommar snart? Det var i alla fall ett riktigt roligt spinningpass idag med hög techno musik (ni vet så det typ dunkar i hela kroppen?) och sen team cykling. Utmattad men samtidigt en härlig känsla när pedalena på cykeln körde sina sista varv.

Igår var jag på kusinen Carolines student. Vi åkte dit och åt mat, såg hennes fina presenter och sedan hämtade Max upp mig för att åka hem till honom. Vi firade ju fyra månader igår så jag kände att tiden med honom skulle bli lite extra. Vi beställde pizza med hans familj, och sedan blev det film hemma hos mig. Vi somnade när morgonsolen nästan gick upp.

Och i torsdags förresten, efter avslutningen, blev det Kolgrillen inne i stan med Louise, Ina, Rebecca, Evelina och Amanda. Sedan löga för att träffa allihop i nian. Sorligt att tiden med varandra är slut nu. När bussen kom till Skultuna gick jag och några nya ansikten hem till Max för att spela lite kort.

Snart kommer min kusin Peter som jag inte träffat på år och dar. Och i mellan raderna som jag skriver nu hjälper jag pappa att montera upp vår nya platt-tv med biosystem och grejer. Rätt ovärd pryl tycker jag i och för sig. Men man får se det från den ljusa sidan: jag får tv:n som stog i vardagsrummet förut. Min gammla vita försvinner nu!

Ikväll ska jag på sommarfest! Vi hörs. Kanske imorgon med bilder.


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0