Mygg är en sommarplåga

Solen är här och värmer hela Sverige stekhett. Nu är det verkligen sommar och solen har gjort mina ben röda. Som förhoppningsvis blir bruna snart. Det är nästan för varmt för att sola ute nu om man inte har vatten man lätt kan svalka ner sig med. Fast man ska inte klaga på solen och värmen. Jag kan klaga på myggor istället, dom är inte roliga alls!



Igår kväll blev det en långpromenad i över två timmar för mig och Max. Det var så himla skönt och jag älskar verkligen sommarkvällar. Det är typ det bästa som finns. Särskilt om det är med någon som man älskar med hela sitt hjärta.

Idag ska jag och Max bli klara med låtarna till Sommarcafét har jag bestämt. Vi ska kila förbi Mariagårn för att se om vi kan hitta låtar från sånghäftena. Vi måste ha lite kända låtar så alla kanske kan sjunga med lite.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0