18.18

Äntligen början till helg snart- känner att det verkligen behövs. Och något som jag mer behöver är träning. Känner mig lite smått äcklig när jag inte fått röra på mig. Jag har haft skitont i hälen och lite av det sitter fortfarande kvar, men jag hoppas det går över snart så att jag kan röra på mig igen.

Igår hade jag muntligt nationellt prov i svenska- och kör på det. 

Idag har jag haft en helt okej dag. På bilden ska jag trycka ett tryck av Eiffeltornet på en t-shirt och på tekniken kämpar jag med min ljuslykta som har lampor istället för värmeljus. På musiken idag spelade jag och Tom in våran låts bakgrund på datorn. Jag tror det kan bli bra.

Nu ska jag åka in till Hälla och handla med Sara. Lite busigt men kul! 

Jag ska även säga grattis till Aldijana i efterskott! Hoppas du hade en bra dag.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0