19.35

Första dagen i skolan efter lovet. Den har faktiskt varit helt okej. Visst, det är såklart man hellre vill ha lov. Men det var lättare att komma igång än vad jag trodde att det skulle vara. Kanske för att mitt lov inte har bestått av att plugga som det gör att motivationen kom i skolan direkt?

Efter skolan åkte jag, Amanda och Louise in till stan för att gyma. Det var mysigt att öppna min väska och mötas av en mosad banan. Lagom glad blev jag.
När jag kom hem från stan möttes jag av mat. God mat. Lax & potatis blev det med massa goda grönsaker till. Så nu är jag nöjd och glad. Jag har även ätit upp en passionsfrukt. Mums!! 

Jag tror att det blir en tidigt kväll. För mina ögon är slut och likaså min kropp. 
Idag är det inte min säng som skriker efter mig - det är jag som skriker efter den...


L.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0