6 mars

Igår kom jag hem sent. Var ju på After Dark och jag måste säga att jag är helt fascinerad över hur Christer Lindarw kan byta kläder på 2 sekunder. Från en kort klänning med klackskor och peruk till en långklänning med andra klackskor och en annan peruk. Helt otroligt. Om jag skulle kunna byta om sådär fort skulle mina mornar gå som en dans på rosor. Men jag kan ju förstå att han är snabb, det är liksom hans yrke att showa. Showen var i alla fall grymt bra och det är tur att Thérese drar med mig på sånt, för annars skulle jag aldrig ta mig till sådana grejer. Jag måste säga att Babsan erskatte Lasse Flinkman skitbra!

Försov mig en timme idag för första gången.  Ett stort tecken på att min kropp är slut. Tur att det är helg nu då. Är inte på toppenhumör nu, kan bero på att min kropp heller inte är på toppenhumör. Jag och mamma skulle åka in på stan idag och kolla på presenter till mig (tre dagar kvar nu), men av vissa skäl blir det imorgon istället.


L.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0