Dollar

Dagen gick fort. Precis som jag trodde att den skulle göra.
Har även upplevt två chockerade händelser och en ny skoaffär.

På morgonen gick Maria och jag förrvirrat ut på no lektionen för att titta på Skultunas natur. Vi fick med oss tre olika vattenprover in och även granbarr. En lite annorluna no lektion men kul!
Sedan hade jag teknik och där kämpade jag på med mina ljus. Eller det ska föreställa värmeljus på en liten träbit, men i själva verket är det lampor som är kopplade till ett batteri. Den färdiga produkten kan ni få se när den blir klar.
Efter det hade jag musik. Där träffade jag Max & tog även med en bok som jag kan kopiera piano ackord ifrån och ha hemma.

När jag hade ätit lunch i skolan var det bara att bege sig till bussen som skulle köra in oss till Culturen i stan. Där kollade vi nior på bio; Patrik 1,5. Den är lite småkul tycker jag nog. Sedan blev det stan och där inhandlade jag två par tränings shorts. Pappa kom och hämtade mig och medan jag väntade på honom gjorde Amanda mig sällskap. Du får mig alltid att skratta.

När jag kom hem tog pappa fram tecknet på att det verkligen är nära nu till New York. För jag kan inte tro det än, att vi snart sitter på planet. Men nu när jag kan hålla i något som finns i New York så måste jag börja tro på att den efterlängtade resan snart är här.



Dom luktar så gott!!!!


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0