En helg går fort

Jag börjar kl 05.40 på lördagsmorgonen, för att då somnade jag och Max. Vi vaknade igen klockan nio, trötta som vi var. Jag kunde dock somna om tills klockan halv tolv, då mitt alarm ringde och väckte mig. Max hade inte kunnat somna om, så stakarna fick vara vaken i nästan tre timmar och vänta på att en trött Linn skulle vakna.

När klockan närmade sig ett var jag tvungen att börja fixa mig inför kvällen. Så Max gick hem och jag satte igång; duschade, fixade mig, packade väskan och åkte iväg till Sara. Hemma hos Sara möttes jag av trettio ballonger, cerpentiner, dukat bord och presenter. Vi gjorde tårtorna och skar grönsaker inför kvällen.

Tjejerna kom halv sex med glada humör. Vi åt pizza och sparade våra magar inför tårtorna. Öppnade presenter och kollade på melodifestivalen. Pratade och åt upp hälften av Saras och min 3 kg godispåse. Har inga kommentarer för melodifestivalens vinnare, ni förstår nog vad jag tycker!

(Bilder från kvällen kommer)

På morgonen idag möttes jag och Amanda & Caroline av ett dukat frukostbord som Sara fixat. Där satt vi och åt, och till frukostens efterrätt fick vi tårta. Stack hem tidigt. Men här blev det inget slöa utan jag stack ut och sprang i det underbara vädret. Det känns verkligen att våren är påväg nu. Supehärligt!!


(Det blir inget Söndagstips eller Vill ha eftersom att jag har virus på datorn.)

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0