En i mängden

Nu har jag hållt på med min nya mobil sedan jag kom hem från gymmet. Lagt in nummer och fixa med den. Så nu tror jag att den ska fungera. Comviq skaffade pappa åt mig också. Så nu är jag "en i mängden".

Igår somnade jag strax efter ett på natten. Jag fick panik när jag kollade på klockan och såg att den var så mycket. Det måste vara något av det jobbigaste som finns att inte kunna somna. Men inatt ska det nog gå bra för jag är typ halvt död i ögonen och i hela kroppen för den delen också. Och träningsvärk har jag från lördagen och så kommer jag få desto mer från dagens gym.

Det är mycket i skolan som måste hinna göras innan vi åker. Men ändå så lägger jag inte i högsta växeln för att göra klart sakerna. Motivationen kanske kommer snart..

Nej, nu håller jag på att somna. Tror det blir kudden för mig redan nu. Jag lyssnar mer på vad mina gäspningar säger än vad alla internetsidor har att säga. Imorgon är det Mariagårn och en piggare Linn. Kram.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0