Fredagen den trettonde

Än så länge har jag klarat mig från oturen. Man kanske får otur om man skriver just: "Fredagen den 13:onde"? Om det skulle vara så, kommer min kväll att få just otur. Men det ska vi verkligen inte hoppas på. Tvärt om! Den ska och kommer troligen bli mysig efter som att jag ska träffa Max. (Och kanske även Erik & Amanda).

Idag har vi haft nationellt prov i engelska. Läsförståelsen gick skit. Sånt som händer! Men jag tycker nog att hörförståelsen gick bra. Eller det kanske bara känns så för att jag förväntade mig att jag bara skulle sitta och glo på pappret. Men svar fick frågorna på den biten i alla fall. Stolt.
Idrott sista timmen för att sedan gå hem och duscha. & tyvärr har min dator dator börjat få ännu mer damp då virus skydd ploppar upp på skärmen stup i ett. Inte kul, tänk om alla bilder försvinner? Och musiken .. nooooo!!


Igår var det 1 månad för mig och Max. Jag älskar dig<3


L.


Kommentarer
Postat av: Mirry

Grattis till 1 månad!



Spana gärna in vår blogg och beundra de fantastiska barncitaten!



www.arntyochmirry.se

2009-03-13 @ 19:39:06
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0