Grönan satsar i luften..

Ännu en rolig dag i skolan. Faktiskt! Tiden bara rinner iväg. Skälet till det är mina underbara vänner och min höga motivation. Nu känner jag att jag verkligen är på topp. Skön feeling.

Efter skolan blev det Mariagårn. Prata, sjunga, fika.. Man behöver inte göra så mycket för att skapa en mysig eftermiddag. Min mage började kurrar runt sju så då stack jag hem och käkade. Nu sitter jag här och har rätt ont i huvet. Känns onödigt att klämma i mig en vit alvedon, för jag känner att sängen kan göra mer nytta än den vita tabletten.

Har ni sett den nya karusellen InsaneGröna Lund föresten? Lite för extrem för mig. Men den kommer nog att locka de som älskar de fartfyllda berg och dal banorna. Jag är inte en av dom kan jag ju säga...

Imorgon måste jag försöka att komma längre på mitt boendeuppdrag. Det kommer nog eftermiddagen imorgon innehålla.


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0