"Hela fem timmar.."

Igår skulle jag till Max. Men det blev ändrade planer och vi, tillsammans med Amanda, fick mat hos Erik istället. Där kollade vi på melodifestivalen, trollade och så vann jag i poker. Där befann vi oss hela kvällen och in på halva natten innan vi bestämde oss för att pallra oss hem till Max. Herregudkallt det var!! Typ kallaste dagen ever. Trodde någon stack tusen nålar genom mina ben- och öronen ska vi inte prata om. Väl hemma hos Max tinade vi upp under täckena.

Vi vaknade runt tio tror jag. Hade inte riktigt koll på tiden, men när Max kollade på klockan efter att vi legat där vakna så var klockan elva. Så tio tippar jag på att vi vaknade ungefär. Även fast vi vaknade tidigt fick inte det oss att vilja gå upp ur sängen. Vi låg kvar enda tills klockan tre. Hela fem timmar låg vi kvar i sängen utan att seriöst röra en enda fena. Det var mys och ett skönt slut på lovet. Frågan är bara om jag kan somna ikväll!? Svaret får jag senare..

Nu ska jag hoppa in i duschen. 
Skolan imorgon och jag tror att jag ska .



L.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0