Min dag "i efter hand"

Anledningen till inga-blogginlägg är för att tiden inte fanns i måndags. Och nu har jag tydligen fått virus på min dator, så jag har smitit in på rasten i skolan. Ska försöka skriva kortfattat om min födelsedag.

Vaknade upp tidigare än jag skulle, så min familj hann inte sjunga för mig. Nästan ett "Puuhh!" där. Efter det fick jag öppna en present för att sedan gå till skolan. Där möttes jag av de underbaraste vännerna. Nytt sammanhang och hela köret blev det också. Skolan var som vanlig, förutom ännu gladare miner och en liten sång i matsalen.
När jag kom hem möttes jag av ett dukat bord och en glad mamma. På kvällen åt jag och min familj fondue, vi friterade oxfilé och så åt vi hasselbackspotatis till och efterrätt blev det den heliga fruktsalladen. Sedan öppnade jag min presenter & runt nio kom Max hem till mig och stannade till halv tolv ungefär. En superdag fick jag.






från Max<3



L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0