Ny mobil, träningsvärk och söndag

Hej på en seg och snabb söndag. Så mycket som jag hade tänkt att göra idag som bara kastas bort av att tiden hinner ikapp mig. Som att städa garderoben, plugga o.s.v. Men söndagar är ju en vilodag, eller? Och vila har jag fått. Ändå har jag smått ont i huvudet och är något stressad. Fast jag vet inte för vad?

En eftermiddag, kväll och natt blev det hos Max igår. (Och även en tidig morgon med träning). På eftermiddagen kom vi på en låt refräng. På kvällen åt jag en god kycklingrätt och dirket efter blev det att kolla på säsongs starten av Robinson 2009 - vilket jag inte kan påstå var bra. Sedan fortsatte vi att kolla på tv, så som Wallander. Cyklade sedan hem i natten. Åh! Det är så underbart att äntligen cykeln får göra sitt istället för att stå inne i ett förråd. Men vantarna kan man inte plocka bort än.

Men idag snöar det. Jag orkar verkligen inte med den vita naturen längre. Det är kul de första veckorna men nu vill jag verkligen ha vår.



Har precis varit iväg och köpt en mobil. Vi behöver ha en tills vi åker till Usa så jag ska få den och snart har jag även Comviq på den. Superbra! Det är en Sony Ericsson c902. Så nu har jag bättre kamera bl.a. Kan inte börja använda den fören vi köpt kontant kortet, men pappa ska åka och köpa ett imorgon så vi får se hur länge det tar att få det.

Jag har träningsvärk i hela kroppen efter gårdagens träning. Men det är kul att få det på något sätt, för annars känns det inte som att det har "tagit" på min kropp. Så jag ser det bara som något posivit. För så mycket som jag kämpade antog jag att det skulle resultera träningsvärk.

Imorgon blir det antagligen gymet och så ska jag även få lära mig hjärt & lungräddning i skolan. Ser det som en bra grej att kunna. Nu ska jag försöka att få någonting gjort i matteboken, innan min huvudvärk hinner bli värre. Fast först ska jag äta. Det luktar god kyckling från köket. Kram

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0