Perfekt frukt är livet

Jag har precis ätit världens perfektaste apelsin. Mums! Skulle kunna äta tusen av dom. Apelsiner måste vara något av det godaste som finns. Har även stoppat i mig ett perfekt äpple och mörk choklad. Nu klarar jag mig till kvällsmaten. 

En fredag. Äntligen helg igen. Och äntligen klar med mitt boendeuppdrag. Känns skönt att jag inte behöver stressa över det innan New York. På idrotten hade Sofia och Robin ett Friskis & Svettis pass. Det var superkul! Puls fick man.

Nu ska jag duscha. Sedan ska jag iväg till Mariagården för att vara assisten till konfirmanderna. Men främst till Max. För om inte han skulle dit så skulle inte jag heller kilat dit. Och om jag ska träffa han efter det så tänker jag tvinga honom att se "Hundtricket". Den är på ettan idag och det var jättelänge sedan som jag såg den. Det är en sånn otroligt  mysig film. Tänk vad ett par hundar kan göra..

På lördag blir det antingen konfirmation där det ska vara "Livsloppet" i Skultuna som är på 7 km. Eller så ska jag träna med personlig tränare med Max och hans mamma Camilla. 

Ha en riktigt bra helg. Vi lär ju ses!


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0