Persikor

Idag ställde jag mitt alarm på halv tio, för att kunna somna relativt tidigt ikväll, då det är prao imorgon. Och då slog det mig att klockan ska flyttas fram en timme. Så egentligen vaknade jag halv elva. Det är så skönt att sommartiden är här, för ljusare kvällar kommer vi att få nu. Men jag blev inte så glad på sommartiden idag inte, då jag var väldigt trött..

Just nu sitter jag och äter persikor på burk. Det får mig att längta ännu mer till sommaren då färska sådana går att köpa då. Dom är så otroligt goda i värmen, men även goda nu med då jag har ett stort behov av att äta någonting. Kanske beror på att jag pluggar & behöver.

Igår kom jag hem i natten från Max. Trötta var vi båda efter en tidig morgon men mys blev det. Var väldigt beskiven igår på alla tända hushåll när det var Earth Hour. Vi tände i alla fall ner så vi gick runt i ett kolsvart hus. Hoppas att vi bidrog till någonting i klimatet.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0