Personlig tränare

För ungefär en timme sedan kom jag hem från stan. Där var jag redan strax efter klockan nio på morgonen idag. (Godmorgon Linn!) Tidigt var det, men lätt värt det. Max och hans mamma kom och hämtade mig och sedan begav vi oss in. Väl där inne träffade vi några till som skulle träna samtidigt som oss. (Vi tränade alltså med personliga tränare). Först var det ett pump pass. Herregud, alla kroppsdelar höll på att gå av men främst magen och armarna. Men jag kämpade på för fullt i 45 minuter med en peppande tränare. Dirket efter det var det ett spinning pass med en annan tränare. Det var jobbigt men jag trodde att det skulle vara jobbigare. Puls och svett fanns i lokalen - helt klart!
Så nu är jag slut i kroppen. Fast en skön trötthet. Har precis ätit och duschat så en vilostund skadar inte.

Igår kollade jag och Max på "Hundtricket". En sånn underbart mysig film. Det var kul att Max tyckte filmen var helt okej för att vara svensk. Eller så sa han bara det för att göra mig lite glad. Äsch, det spelar ingen roll. Jag gillar den starkt i alla fall.

Idag ska jag va med Max och jag tror att vi ska kämpa på med en låt. Det är så kul att skriva tillsammans när man känner likadant för något. Men det återstår att se, men nu ska jag kolla lite grann i min mattebok. Känns som en nodvändig grej.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0