Praovecka dag 1

Sitter på praoplatsen: Min pappas jobb. Jag håller på med någon ny teknik inom video, bilder o.s.v. Man kan typ göra sin egna kurs och även lägga in youtube klipp och sådant. Så det programmet håller jag på att lära mig nu. Dagen har gått fort, även fast uppgiften inte är så kul..

Har blivit kär i den bärbara datorn som jag leker med nu. Jag vill ha den hemma i mina händer. Det har kommit på tal om att köpa en till bärbar dator hem. Så denna kanske lockar dom. Hoppas!

Nu ska jag kopiera papper från en bok till planet så att jag kan plugga där. Sedan hoppas jag på att få sluta för dagen. Är dötrött efter att jag gick upp vid fem. Och egentligen är klockan fyra i min hjärna eftersom klockan ställdes fram en timme igår. Men äsch, sommartiden skadar inte!

Nu ska jag kila.


New York: Är där just nu om en vecka.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0