Spis popcorn

Något knäppt är det med mig. Jag börjar nog inte bli sjuk. Jag tror att tröttheten tar över och förstör mitt annars glada humör. Så min kväll drabbades pga det. Bajs.
Mosade i mig en stor popcornskål helt själv under kvällen samt en massa mörk choklad. Kände mig lagom stor när jag rullade upp från tvsoffan där jag tillbringat största delen av kvällen. Inget värt att se på tv. Men jag satt kvar endå konstigt nog. Ska påpeka att popcorna var gjorda på spis= extra gott.

Mammas ryggont var skälet till att det inte blev stan idag. Men imorgon får vi hoppas på att det är bättre med den. Vi ska nämligen kila ner på stan för att kolla på födelsedagspresenter till miiiig. Bara mig. Vi får se om stan har något av det som står på min fina önskelista skriven i mitt huvud. Hoppas & tror det.
Ska även träffa Max imorgon. Jag tror det blev planerat så.

Godnatt.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0