Timmar tickar ner

Nu är det bara några få timmar kvar innan jag och Thérese sitter på första bänkarna i Västerås Konserthus. Det känns nästan som att man sitter På scenen när man sitter där, för där har jag suttit förut och kollat på exakt samma scenframträdande. After Dark är i stan så det är klart att jag följer med och kikar på Thérese kompisar. Det är superkul att dom kör igång med en ny show också. Riktigt spännande faktiskt! 

Nu återstår "bara" sminket och håret sedan är jag klar för fest!! Det är torsdag och det suger. Borde vara fredag - fredag och helg. Men fredag är det ju imorgon, så jag kommer inte hinna att längta. Har för mycket att tänka på ikväll.

Caroline och jag är Proffs. Vi är verkligen det. I alla fall på att laga mat och samarbeta. Vi gjorde världens godaste mat idag (plus brownies) på hemkunskapen och vi blir bara bättre och bättre för varje gång. Vi är grymma! Jag säger det en gång till; Vi är grymma!

(ska även säga att stoppet är borta. Puuh! Äntligen) 


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0