Tomt, tyst rum med bara mig

Just nu sitter jag i skolan. Jag sitter i ett tomt, tyst rum med ljud från andra klassrum där de drar i stolar och småskriks (men det tillhör väl skolklassrum?). Jag skriver en reflektion på datorn om min ekonomi. Faktiskt rätt så roligt med tanke på att det kan leda mig till ett Mvg i hemkunskap. Så varför sitter jag och skriver här? Jo det brukar "samla" min hjärna med idéer som just nu är tom. Att man liksom får någonting annat att tänka på för en stund.

Igår spelade jag och Tom förresten in våran låt i musikens lilla "studio". Det funkade faktiskt på första försöket vilket förvånade mig då man brukar få köra om tusen gånger med ljudet och rösten. Nu är det bara finslipnig och ändringar, sedan är den klar.

Snart är det lunch, sedan slöjd och sedan slutar vi. Ska antagligen kila till Mariagårn efter skolan. Men vi hörs ju!


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0