Tre veckors ledighet

Nu är jag ledig från skolan i tre veckor. Så underbart skönt. Först är det prao på pappas jobb, sedan är det påsklov, då jag åker till Usa och blir borta där en vecka till efter påsklovet. Jag längtar så himla mycket.

Igår var det som sagt den sista skoldagen på tre veckor. La ner plugg i väskan som måste göras klart innan jag kommer tillbaka. Det är mycket plugg, men det kommer antagligen att bli pluggandes på planet också. Så jag hinner säkert.

Efter skolan gick jag hem och städade. För att på kvällen kom tjejerna hem till mig. Köpte godsaker på ica och sedan hade vi en mys-prat-kväll hos mig. Vi märkte inte av Skultunas strömavbrott fören någon skulle gå på toa. För vi hade endast ljus tända som fick lysa upp rummet vi satt i. Så strömavbrottet störde inte oss.

Jag är helt slut i kroppen. Vaknade halv åtta för att göra mig iordning inför träningspassen hos de personliga tränarna. Max och Camilla kom och hämtade mig någon timme efter jag gått upp och sedan körde vi in till stan. Det var verkligen hårt idag - och spinningen var jobbigare än någonsin. Jag vet inte hur mycket jag svettades, inga detaljer behövs. Så nu är jag nyduschad och känner mig trött i kroppen men ändå pigg på något vänster. Jag ska börja hos de personliga tränarna, dagarna är inte bestämda ännu.

Nu ska jag ner i källaren och röja från gårdagen. Sedan ska jag träffa Max. Kram.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0