Trött med träningsvärk

En måndag. Och visst hör slöhet ihop med denna dag?

På gymet var det inte den högsta växeln på. Varken i min, Carolines, Amandas eller Louises kropp. Jag kan inte klaga på min energi från matförrådet eftersom att det bjöds på kebbab i skolmatsalen. Det är nog tröttheten från helgen som tar över. Eller längtan till studiedagen på onsdag. 

Nu har jag träningsvärk i låren. Anledningen är min rätt långa springrunda som jag tog igår. Nu undrar ni säkert hur man kan få träningsvärk av att bara springa? Men när man inte sprungit ute sådär på typ flera veckor så tar det mer än vad man tror. Så gym träningsvärk på det här och jag kommer inte kunna gå!

Imorgon är det en rolig dag med helt okej ämnen i skolan och Mariagårn på eftermiddagen. Jag ska även följa med Max för första gången till hans sångpedagog på kvällen. Jag kanske fastnar helt för sångpedagogen när jag ser hur det är där. För mina funderingar över det har varit stora, så imorgon får jag se om det är jag som ställer mig på kö för det..


L.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0