Gubbe!

TORSDAGSKVÄLLENS INLÄGG (KL. CA. 22.00):

Nu har precis Max gått hem efter att ha varit här sedan skolan slut. Jag är helt fyrkantig och trött så jag tror att det blir att sova för mig snart. Känner att det är det som min kropp och mina ögon vill ha i alla fall.

Igår, på studiedagen, var jag på stan och där hittade jag några saker (bilder kommer senare). På stan kom det fram en skitäcklig gubbe till mig. Åh shit! Jag var lite smått rädd där alltså. Han sa massa saker till mig på sitt språk, sedan presenterade han sig efter några minuter och till slut sa han en svensk mening: "Du är fin." Höll på och dö alltså. Och sedan frågade han om jag vill ha kaffe. När jag sa nej frågade han om en puss. Trodde han att han skulle få ett Ja på den frågan? Nej - usch, så vidrigt.

När jag kom hem från stan stack jag ut och sprang. Sedan gick jag hem till Max och där fick jag bland annat se alla mysiga Usa bilder. Jag bara längtar tills typ två veckor, då jag befinner mig i det landet. Men jag kommer sakna min sötnos grymt mycket, det är ett som är säkert.

Imorgon är det helg. Eller nästan. En början i alla fall. Så underbart skönt, även fast denna vecka gått grymt fort. Hörs. Godnatt för min del.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0