lilla födelsedagen

Vaknade upp med min sötnos idag - och som alltid - precis lika mysigt. Det blev inte några 5 timmars slöa-i-sängen-söndag idag inte. Utan jag stack hem runt klockan ett för att ha min lilla födelsedag hos mormor. Där fick jag mina presenter av moster, mormor och Sixten. Jag anar att det ligger pengar i de fina korten. Dom ska öppnas imorgon, lite spänning ska det allt vara. Åt två tårtbitar plus kakor, så nu är jag lagom tjock.


En nyvaken, underbar person på bilden<3

Max och jag har kollat på de flesta deltävlingarna i Melodifestivalen tillsammans. Jag tycker inte att det finns så värst bra låtar i år, och jag är egentligen inte så intresserad av det. Men en låt jag fastnat för är H.E.A.T - 1000 Miles. (klicka på länken).


Imorgon är det min dag. Men inte idag. Så nu ska söndagstimmarna bestå av lite hemkunskapsplugg.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0