Vacker tass

Nu mår jag bra igen. Tur det - annars skulle min helg vara den tråkigaste någonsin.

Jag åkte in till stan med mamma idag. Vi hittade finfina presenter till mig. Plastpåsarna blev fulla med saker. Nu är det bara att vänta tills på måndag innan dom är i mina händer. Träffade även bästavän en snabbis på stan innan bussen gick hem.

Nu har jag precis duschat. Om en liten stund (tror jag) är det mat - tur det för min mage kurrar som bara den. Senare drar jag mig hem till Max för att sova där. Jag vill lära hans små hundar vacker tass. Jag hoppas på ett lyckat försök.

Imorgon kommer jag bli lite firad av mormor och moster. Jag vet inte om det kommer flera. Det visar sig. Det är dom två än så länge i alla fall. Mamma ska baka tårta och nu får jag som två födelsedagar. Hihi.



L.

Kommentarer
Postat av: louise:)

sv: tuhuhu, bad lyck for ya;)<33 du får köpa den endå, jag har inte ensamrätt på lindex väskor;)<3

2009-03-07 @ 23:06:57
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0