Vår. Nu. Tack!

Nu är det verkligen mindre än 2 veckor kvar till resan. Jag längtar till tusen. Eller nej - till miljoner!

Idag hade vi det sista nationella provet i engelska. Så skönt att det ämnet är över. Nu är det bara matten kvar som kommer efter påsklovet. Jiippii.. Eller inte. Ska plugga matte blad för fullt på planet hade jag tänkt, för nationella i matten är ju när jag kommer hem.
Förutom det har det varit en vanlig dag, en snabb dag. Och som alltid jag gick hem tillsammans med Max, mys!

Imorgon tror jag och hoppas jag på en rolig och spännande dag. Först är det de vanliga no lektionena för att sedan ha musik och teknik. Därefter lunch och sedan kommer alla nior att åka in till stan för att se på bio: Patrik 1,5. Har tyvärr sett den men det kan ju går bra att se den igen. Efter bion blir det stan med tjejerna.

Vår. Nu. Tack!


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0