18 års fest!

Nu är jag klarfixad och redo för fest! Jag ska in till Hanna i stan som fyller 18 år med Max. Vi skulle vara där vid sju så jag ringde Max nyss och sa att vi kommer snart. Till svar fick jag: "Nej men jag har precis vaknat och jag har inte duschat än!" Jag vet inte hur det där går ihop riktigt, det går inte alls ihop i min hjärna. Kanske ville han vara pigg till kvällen? Killar är som.. killar & tiden är inte hans bästa vän i alla fall...

Ina och jag var duktiga på orienteringen idag i skolan. Men något som frustrerar mig är när man sprungit än lång bit för att hitta en kontroll. Och så är man på rätt ställe men kontrollen finns inte där. Och det hände oss fyra gånger. Toppen - eller inte. Men det var ändå väldigt kul konstigt nog, för orientering brukar inte vara min grej. I och för sig var inte det här riktig orientering, utan man skulle räkna poäng och man fick ta kontrollerna i oordning. Plus att det var tävling så man fick ta fram vinnarskallen. Tyvärr drogs det bort poäng från våra insamlade då vi kom 7 minuter försent...




Jag längtade verkligen efter dessa godbitar när jag hade tränat. Ett stort MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0