Brandmän, alkoholiserade mammor, en tönt......

Det kändes som att hela Skultuna var taggade för träning idag. Det såg i alla fall ut som det, för alla på Persboskolan sprang någon typ av lopp idag. Det började ösregn när vi kom ner till starten. Eller började och började - det hade ju regnat hela morgonen, men det var uppehåll precis när vi gick ner dit. Så när jag stog där bestämde jag mig för att hoppa av loppet. För jag vill verkligen inte bli sjuk till Tornados Salonger. Det skulle verkligen vara hemskt.

Som jag berättade tidigare var det flumfoto idag. Möttes av brandmän, troll, hiphopare, sömntutor - ja hela längan var full med utklädningselever. Och bland dom var jag en tönt! Och det värsta var att jag verkligen såg ut som en sådan.

Nu ska jag till min älskling som jag faktiskt saknar. Det är även träning ikväll. Och imorgon är jag egenltigen ledig. Men jag har bestämt att gå till skolan för att träna på alla låtar jag ska uppträda med. Pluset är ju att jag får börja/sluta när jag vill och att jag även får vara ledig nästan fredag.


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0