Film diss

Sånn här slappdag blev det igår, hela dagen endast för mig själv. Typ hur skönt som helst. Vid sju på kvällen plingade det på dörren och utanför stod Max. Vi åt grillade hamburgare direkt när han kom som gjorde min mage lite gladare. Efter maten tog vi den vita laptopen och gick ner till källaren, bäddade sängen och sedan la vi oss där för att kolla på New York bilderna som jag ännu inte visat för Max. Det tog typ 2 timmar, och vi kollade ändå inte på alla bilderna.
Sedan satt vi på filmen Australia om jag hade stora förväntningar och hopp om att den skulle vara bra. Men rackarns, den var ju hur seg som helst enligt min åsikt. Nej - en filmdiss blev det till den. Jag kunde liksom inte förstå vad den skulle gå ut på.. Men alla tycker vi ju olika! Somnade vid 2.

Vaknade av ett pipande alarm eftersom jag skulle till stan idag. Så det var bara att hoppa in i duschen, och jag var snäll och gjorde frukost på sängen till Max. Jag hoppas det uppskattades. Sedan stack han hem och jag åkte in till stan för att träffa mamma och Sanna. Där befann jag mig enda tills nu.

Nu blir det tacos. Och sedan ska jag träffa Erik, Max och Amanda. Det var länge sedan det bara var vi 4 som gjorde något tillsammans, så det ska bli kul ikväll.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0