Grym kväll

Nu kommer ett söndags morgon inlägg - lite mysigt sådär. Jag är väldigt seg i hela min kropp, typ brist på sömn eller något. Men jag biter ihop under dagen för här ska inte sovas fören ikväll.

Gårdagens fest hos Jonny var så grymt rolig! Jag har inte skrattat så mycket på så länge. Sköna människorna Hanna, Anna, Sofia, Max och Jonny befann sig där. Så tokigt snack och dans ledde till skratt attacker. Nu kanske träningen blir extra kul när de är med... Och förresten - Norge vann. Inte så wow eftersom de var tippade som vinnare. Men jag tycker att det fanns bättre bidrag som Malta och de andra nordiska bidragen minus Sverige.

Varför jag är uppe tidigt är för att min dag inte ska försvinna bort. För jag måste ta vara på dagen och plugga mig till kvällen. Inte så rolig söndag. Men om jag inte pluggar idag kommer någon annan dag bli utsatt för pluggning. Så det är lika bra att sätta igång - typ Nu.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0