Hela överkroppen värker

Jag har så fruktansvär träningsvärk i hela överkroppen. Så fort jag rör mig hugger det till i musklerna. Så jag sitter här i min säng som helt förlamad. Det var första gången jag var med på ett måndagspass hos Johan igår, jag brukar alltid köra torsdag och lördagar, men igår testa jag på gymet och corn passet. Jag tror jag ska börja träna där på måndagar också, för det gav ju som sagt en 100% träningsvärk efter det hårda passet ärlikamed att det kommer ge resultat såsmåning om.

Amanda och Louise var med och testade igår också. Jag vet inte hur de uppfattade personlig tränare riktigt, men jag hoppas de förstår att det finns flera pass en bara ett. De slet i alla fall som djur!

Jag har slitit med min klänning på slöjden i tre timmar idag, och den är fortfarande inte färdig. Hur lång tid kan den ta att göra egentligen? Jag hoppas på ett lyckat resultat om 4 timmar till som jag måste arbeta med den, minst. Sista timmen i skolan bestod av dans inför Tornados Salonger. My hade satt ihop en koregrafi till en Michael Jackson låt som vi fick lära oss. Tror den kan bli bra med hattar och vita handskar.

Nu ska jag fortsätta med mitt författar jobb i svenska. Hoppas jag hinner klart snart för jag orkar inte plugga mer nu. Astrid Lindgren är en rätt rolig författare att läsa om, men jag har ingen energi till det.
The more you know, the more you forget. So why study? 


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0