Hjärnan fick tänka som 17.

Det blev en kväll/natt hos Erik igår. Vi kollade på en film som hette, hmm... glömmer alltid titeln. Men filmen var i alla fall väldigt bra, och det var en sånn här film som hjärnan fick glöda som 17. Man fick verkligen tänka på vad man hade sett och hört i filmen, och anstränga sig för att kunna förstå hur allting hänger ihop.
Klockan halv ett kurrade våra magar så vi gick ner till köket. Erik ställde sig och lagade tacos till oss. Där satt vi i hans mysiga kök, åt tacos och bara pratade mitt i natten.
Max och jag pallrade oss sedan hem till mig på tomma, regniga gator och somnade sedan nere i min källare, där sängen redan var bäddade sedan gårdagen.

Väckte Max vid halv nio idag efter att jag varit uppe och satt på mig träningskläder och lagat frukost till oss. Gick ner med mackor på en bricka och åt dem i sängen med duntäcken och massa kuddar. Sedan kom Camilla och Jukka med bilen och hämtade oss för att åka in och träna. Idag gick det inte alls bra att träna och jag var hur slut som helst. Det tar på krafterna att inte sova tillräckligt alltså.

Ska hoppa in i duschen nu för att sedan göra mitt författarproträtt i svenska. Jag hoppas på ett MVG i svenska och jag tror arbetet kan leda mig till det. Ikväll ska jag in och grilla med folk hos Åkerlund. Och vet ni - sommarlovet är snart här!!!!


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0