I'm so happy

Jag är så glad. Så himla glad. Inte bara för att jag snart ska få träffa världens underbaraste vänner och ha en mysig tjejkväll med dom. Utan för att mitt nationella i matte gick som oförväntat. Jag trodde på ett G - högst. Men mitt betyg blev VG! Hoppade, skrattade och flamsade runt av lycka, ringde pappa och fick massa stoltheter - det gjorde min dag..

Nu ska jag äta mat hemma med familjen för första gången på några veckor. Jag brukar alltid äta själv eller hos andra bara för att jag alltid är borta. Men idag så är det fredag och jag vill göra min familj glad. Efter maten åker jag till Ina och är där hela kvällen.

Njut av helgen. Kram och hörs.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0