Konfirmation

Idag var jag i kyrkan klockan åtta på morgon. Snacka om en lagom död Linn. Men tröttheten vände rätt fort efter att ha sjungit igenom låten några gånger och mött alla glada människor där. Vårt framträdande gick jättebra för att vara jättenervös. Även det blev ett framträdande att minnas. Det var så otroligt kul att sjunga - som alltid...
Efter konfirmationen åkte jag, Amanda, Erik och mamma samt lite släkt till Max hem till honom. Där fikade vi, gav presenter och hade det väldigt trevligt. Blev kvar där länge efter att alla hade gått och nu är jag bara hemma en sabbis för att åka dit igen. Hemma hos Max kommer jag få träffa Camillas bror som är jätteduktig på musik, spelar i ett band och skriver låtar - aah det ska helt enkelt bli spännande att träffa honom.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0