Låtskrivarfestivalen

Nu är det minuter kvar till det nationella lab-provet i no. Det enda jag vet är att vi ska undersöka vilka vätskor som finns i bägaren genom att värma dom, lukta på dom - och hej vad svårt det kommer vara...

Efter provet, som jag hoppas kommer att gå bra, har jag teknik för att sedan åka in till stan och kolla på genrepet för låtskrivarfestivalen. Efter genrepet åker jag hem istället för att stanna i stan, känner som att det behövs. Senare på kvällen ska jag åka in till stan igen, sitta på första bänkrad i konserthuset och skrika på Jennie som tävlar i låtskrivarfestivalen. Jag tror och hoppas på en vinst till Persboskolan.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0