Ledigheten varar..

Imorgon är det studiedag. Sitter och njuter av att skolveckan är en dag färre. Imorgon kan ni se mig och Louise springa runt på stan och leta efter allt och lite till. Vi ska inte bara spendera pengar utan också vara nyttiga med gym på eftermiddagen.

Idag har det varit en sånn här typisk slapp dag och "inte gör någonting". Man måste unna sig såndana dagar ibland. I alla fall om man har ett fullbokat liv som mitt. Vädret var ju inte lika kanon som igår, så solning blev det inte. Men däremot fick jag lite plugg gjort. Det var kallt igår kväll så det var tur att jag hade nära hem från Oscarsson. Max sov över hos mig till idag och som vanligt vaknade jag sist. Det är alltid lika mysig att vakna till en underbar kille. Man saknar det varje morgon när han inte finns där bredvid...


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0