"måsten-köp"

Nu är jag hemma på lunch. Har precis tryckt i mig mat och just nu äter jag ett äpple som en liten efterrätt. Egentligen är jag ledig idag från skolan, men väljer att vara där ändå. Det är lika bra att träna & träna inför alla låtarna på Tornados Salonger. Så det blir som sagt bara att sjunga och spela i skolan idag. Inte så ansträngande precis - det är bara roligt att bara där. Låtarna sitter nästan, och de blir bara bättre och bättre.

När jag slutar (typ när jag vill) drar jag ner på stan för att hitta avslutningsklänning, morsdag present och lite annat. Det är så otoligt fint väder så det känns konstigt att traska runt på stan och slösa bort denna dag. Men om man har "måsten-köp" att inhandla så kan jag inte göra något åt saken.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0