Mitt i prick

Häpnad att jag kunde pricka min papperskorg med ett ihopknugglat papper nyss. Bollen studsade liksom inte på kanten och in, utan rakt i hamnade det. Lite kul. Och mina fötter behöver fotvård, eller i alla fall massage, för dom är typ helt döda. Stanbesök är inte alltid toppen för dem!
Det jag skulle köpa på stan idag- det jag liksom åkte in för - den saken fanns inte i någon av påsarna när jag klev på bussen hem. Jag och Jennie letade fullt ut efter en avslutningsklänning utan resultat. De som istället följde med mig hem var en klänning, en tröja och en morsdag present. Men jag fick i alla fall en mysig och trevlig stund på stan. Det blev även lite sång mellan klädgalgarna, för sjunga är ju typ det roligaste som finns när ens shoppingvän tycker desamma.

Ingen aning om hur kvällen ser ut. Pappa vill att jag ska umgås med familjen. Men jag vet inte om det lockar så mycket. En mysig stund på studsmattan med min sötnos skulle inte vara helt fel...


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0