M+L

Ojojoj dagarna bara susar iväg..
Nu är det mycket att göra i skolan inför betygen, så det enda man gör i skolan är att bita ihop och försöker att göra sitt bästa. Även fast man helst av allt bara vill njuta och ha kul sista dagarna tilsammans i nian med alla!

Igår var det skola som vanligt. Eller vanligt och vanligt - vi hade nationellt prov i kemi. Det gick .. hm ... inte så bra. Men det är inget ämne jag lägger ner min energi på så jag blir kanonnöjd om jag når ett G. Fast jag hoppas förstås att mitt VG inte sjunker.
 Efter skolan gick jag till Mariagården. Sedan hem snabbt och åt och tillbaka igen. Där fick vi grillat, och t-shirtar: "INTE SOM DU TROR". Jag hatar även såna som förstör någons dag och gör människor ledsna - varför slåss??!!!!!!!
Efter lite prat på Mariagårn gick jag och Max hem till honom. Vi firade 3 månader igår så det blev massa mys och en sen kväll. Jag älskar honom så otroligt mycket. Och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom..


3 månader. 12/2 - 09<3

Kommentarer
Postat av: louise:)

vad har hänt?:(<33

2009-05-13 @ 12:33:44
URL: http://loulou.blogg.se/
Postat av: louise:)

men att nån har slagits:P<3

2009-05-13 @ 19:15:21
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0