Över lycklig

Jag är så himla glad. Och det har jag i och för sig vart den senaste tiden. Men extra extra glad idag. Särskillt i slutet av dagen. Då frågade jag nämligen min lärare Jessica vad jag skulle få för betyg i SO efter alla saker jag lämnat in. "Nu vet vi. Du kommer att få MVG!" Jag hoppade upp. Sprang ut till Amanda som jag fick en bamsekram av och glädjetårar samlades i ögonen. Ett bättre slut på den roliga dagen kunde det inte bli.

Idag i skolan har jag sjungit. Verkligen hela, hela dagen. Jag har nämligen massor av låtar som jag ska sjunga på våran slut show i skolan. Dessa låtar blir det:

Hallelujah - (Svensk version) Med Amanda som kör, Andreas på gitarr och David på bas.
Hello - egen skriven låt med Tom på gitarr.
Wherever You Will Go - Med Amanda, Ina & Sara på gitarr och kanske jag på piano.
Be Mine - Med Frida som huvudsångare på keyboard och jag, Malin och Sofia (?) som kör.
Torn - Med Jennie
Your Song - Med Amanda och körtjejer plus Louise på piano
Umbrella - Ett nummer med många solobitar.
Någon Grease låt som jag ska köra till.


Det ska bli grymt kul som sista saken alla nior gör tillsammans.

Igår sprang jag Vårruset. Det var en så himla härlig känsla att sticka iväg när startknappen avlossades. Jag sprang in på 31.15 minuter, vilket var bra för att inte ha tränat löpning på ett tag. Men när jag väl var i mål kände jag hur mycket mer jag kunde ha tagit i, för jag var knappt trött när jag nuddade målsnöret. Men det är sånt som man inte vet när man inte kan mäta avståndet eftersom det var en okänd bana.

Nu ska jag in på bio med Max, Oscarsson, Louise och Rebecca. Vet ej vilken film men jag tror dom har bokat någon bra i alla fall. Det är ju mysigt att bara gå in i biosalen, så... Vi hörs.


L.

Kommentarer
Postat av: Elina

Jaa!

du måste vara med på grease låten! :D

2009-05-24 @ 00:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0