Sista träningen

Nu är det dags för att sjunga. Sista träningen inför det stora framträdandet! Snart ska jag till Max för att sätta låten på pricken rätt. Jag blir nervös så fort jag tänker på framträdandet då mina ben skakade som de aldrig har gjort förra året när jag sjung solo på konfirmatonen. Glömmer det aldrig.

Tränat som vanligt idag på morgonen. Riktigt, riktigt jobbigt spinningpass var det, men Hanna är otroligt duktig på att leda det. Jag har inte hunnit så mycket mer idag. Eller jo - jag har testat och provat kläder från hela min garderob till morgondagen. Jag har ännu inte hittat de rätta kläderna då klänningen var för kort. Och mina skor passar inte till de byxorna och bla bla bla. Det är ett helt företag innan man hittar kläderna...

Ikväll ska jag till gropen. Där kommer det vara fullt med folkt enligt vad jag hört. Anledningen är att Frida har fyllt 16 år.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0