Tisdag

Hej.
Det blev som sagt stan med Louise igår. Jag och Louise spenderade pengar som planerat - tänk vad roligt det kan vara! Det är så kul att förnya garderoben liten. Vi tog en macka på Subway efter allt springande. Sedan pallrade vi oss upp till gymmet där Amanda befann sig redan. Tränade där för att sedan ta bussen hem i spöregnet. Efter att jag duschat cyklade jag hem till Max där jag bl.a. tränade på låten. Den sitter inte helt - skit alltså!

Nyss hade jag nationellt prov i matte. Det var ju svårt ju. Blev i och för sig inte så förvånad att jag inte förstod allt men lite fick jag svar på i alla fall.. Nu är det bara No provet kvar, skönt.
Efter skolan ska jag gå till Mariagårn för att träna på låten med Max och Basse. Det behövs verkligen och vi har inte så mycket tid kvar, söndagen börjar närma sig liksom.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0