Tema: Melodifestivalen.

Det var så kul på träningen idag hos Johan! Först var det vanliga pump-passet som gick snabbare att ta sig igenom än vanligt. Även fast det var jobbigt så var det kul. Det är härligt att min syn på träning äntligen har vänt...
Sedan var det spinning, den här gången med Johan. Han hade lagt spinningpasset som en tävling. Han hade nämligen Melodifestivalen som tema på passet och då körde vi till de låtarna. Så när vi kunde låten som spelades fick man skrika titeln. Om man då hade rätt fick man en poäng & den som hade mest poäng fick skivan. Jag och Hanna var de som hade mest poäng så det stod mellan oss. Men hon fick den sista poängen och jag gick hem tomhänt. Träningen blev så mycket roligare med en tävling.

Ikväll ska jag iväg till Jonny på en inflyttningsfest. Där kommer nog träningskompisarna befinna sig - ungdomarna där vill säga. Fast nu ska jag plugga lite, sista ruschen nu i skolan. Kram.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0