Soooooolstrålar

Helg. Ledig. Sol - det kan inte bli bättre!
Jag var och tränade hos Johan imorse. Det var lite smått segt idag då jag var otroligt trött. Men jag bet ihop och gjorde mitt bästa. Jag ska snart hoppa in i duschen efter att ha suttit i solen ett tag. Grymt skönt med härligt väder hurr'ni!

I torsdag var det valborg. Åkte in till stan med folk, åt på Spicy Hot, gick runt i stan för att sedan ta bussen hem till Skultuna igen. Träffade kända ansikten vid bussen så där blev vi kvar ett tag för att sedan gå hem till Ina. Stannade där en stund innan Max och jag gick hem till honom. Somnade bumms..

På fredagsmorgonen vaknade jag i Max säng. Tidigt (som alltid). Efter att ha somnat om ett tag, pratat och myst i sängen hann klockan bli halv två. Snabbt upp (lite panik i kroppen). Åt nybakt bröd till frukost för att sedan cykla hem och duscha och sedan tillbaka till Max igen. Klockan halv sex befann vi oss hos hans farmor(så otroligt härlig). Åt mat och mycket fika - mums. Senare åkte vi hem till Max igen. Camilla hjälpte mig med stämman på låten "Lucky". Den var väldigt svår men konstigt nog sitter den nästan, det gäller bara att träna på den. Vi satt på en film efter sångträningen som var spännande och inte alls kändes som en 93 minuters lång film.

Ikväll ska jag hem till Oscarsson med lite folk. Så nu ska jag sätta fart.



<3

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0