West Side Story

Klockan halv nio gick bussen in till stan idag där hela högstadiet skulle kolla på musikalen West Side Story. Så där befann vi oss till klockan tolv ungefär. Benen hade små myror i sig efter att ha suttit still hur länge som helst i teaterstolarna.

Efter musikalen gick jag, Ina, Amanda, Louise och Evelina till ett matställe och käkade sallad. Mycket gott! Sedan skildes vi åt för att jag behövde gå själv då jag hade saker som jag behövde köpa. Men eftersom Louise inte hade några pengar så följde hon med mig, så jag fick lite sällskap i alla fall - mysigt. Jag hittade lite saker som jag slänger upp bilder på snart. Efter lite springade på stan köpte jag och Louise kulglass - verkligen jättegott. Mums,mums! Efter lite ny energi fortsatte vi för att sedan bli hämtade av pappa.

Nu sitter jag här väntandes på maten. Jag tror mamma rullar köttbullar i köket. Hoppas på det för mammas köttbullar är ju så goda. Okej, förlåt - jag ska inte fresta dom hungriga.. Ikväll blir det nog en "Linn kväll" med fokus på mig själv, känner att det behövs.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0