Elisabet

Yes. Det är Elisabet idag och det betyder namnsdag för mig och mamma.

Fixade bl.a. intervju på anstalten idag i skolan. Skönt att komma någon vart i tidningsprojektet. Och för er som inte vet vad tidningsprojektet innebär är det ett projekt där varje basgrupp ska få göra en egen tidning. Vår grupps tema är kriminella.

Efter skolan gick jag och fikade med Amanda och Sara, och sedan gick vi på stan ett tag. Nu ska jag kura ner mig i sängen med min engelskabok som ska vara utläst tills jullovet + en recention på det. På tal om engelskabok måste jag leta igenom varje gömmställe i mitt hus då min övningsbok är borta. Suger.

Helg imorgon ♥


L.


Kommentarer
Postat av: Emil "sala" Johansson

tidningsprojektet var så himla roligt :) är lite avundsjuk, funderar på att hoppa av skolan för att börja om i ettan ;) haha saknart </3



kram p ådig L&K

2009-11-24 @ 00:39:59
URL: http://salapajken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0