En sån himla bra dag

En helt underbar dag faktiskt! Gud vad kul jag har haft det. Kan berätta lite smått.
Började dagen med musik i öronen på bussen. Det är så himla skönt att bara sitt där för sig själv. Hur som helst så hade jag tyska på morgonen. Jag och Christoffer hann skriva klart våra två scener i Askungen pjäsen. Hamburgare till lunch - mums! Och när rasten var slut hade jag engelska. Jag och några - bl.a. Emil och Niklas - satt och snackade om allt och ingenting. Sedan tog vi en tur ner till cafét och satt oss där och snackade istället. Det var bara allmänt kul. Tog sällskap av Micke och Niklas ner till stan. Träffade Sara och sedan Amanda och Evelina. Vi satt och på Stugan för att fylla våra magar med macka. Mys. På bussen hem träffade jag och Sara Andreas och Tom. Det var så kul att träffa folk från Persobo. Gud, man saknar Persbo verkligen då.

Min dag kanske inte låter så kul, haha! Men som sagt så har den varit det. Nu ska jag försöka fortsätta på en låt som jag började på igår. Puss.


L.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-11-05 @ 18:22:53
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0