Första snön

Nu är verkligen den riktiga vinterkylan här. Man får nästan som en chock när man går ut från dörren. När jag fick sms av älskling idag på lektionen att det snöade ute var nästan reaktionen "jo, tjena... det var ju nyss sommar!". Men, som sagt. Nu kommer snön. Har ännu inte funnit en vinnterjacka så jag får väl frysa här fram över.

Fick reda på mitt matteprov idag. G. Jag är nöjd för det var väldigt många som inte klarade provet, plus att jag hade det svåra provet. Och sen hade jag välfärdsprov. Gick nog helt okej. Dock hann jag inte med att skriva ner alla tankar konstigt nu på ett 2 timmars prov. Men jag är seg när jag skriver prov, det har jag alltid varit.

Nyss kommit hem från älsklingen, så nu sitter jag och spelar lite gitarr. Puss.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0