Lära känna dag

Har lära känna dag. Sextema. Det händer inte så mycket så det känns rätt ovärt att ha gått till skolan idag. Ska ner till stan sen, köpa lite små grejer och sen kanske jag och mamma kilar till Hälla.

Igår började vi med ett nytt projekt i skolan - tidningen. Det ska bli spännande. Dock tror jag det är mycket att göra. Och så var det verkligen ingen sångdag för mig igår. Herregud nej! Det funkade rätt bra att sjunga "The Greatest Lova Of All" när jag tränade hemma, men hos Therese - nej det funkade bara inte. Fick nån Valentine låt. Inte riktigt min typ av låt, menmen.


L.

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: haha det var det jag förstod ;D

2009-11-10 @ 10:04:04
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0